شکایات کے حل کے فورم
اگر آپ کو IGI جنرل انشورنس، ہمارے سیلز پرسن، ایجنٹس، بروکرز، سرویئرز یا ہمارے کسی بینکنگ پارٹنر کے خلاف آپ کی انشورنس پالیسی یا کلیم کے سلسلے میں کوئی شکایت یا شکایت ہے، تو آپ ہم سے درج ذیل میں سے کسی پر رابطہ کر سکتے ہیں:
UAN No: 021-111-308-308
Contact No. 021-111-308-308 Ext. 821 042-111-308-308 Ext. 101
complaints@igi.com.pk
• “شکایات افسر” کو خط
اگر آپ کی شکایت 30 دنوں کے اندر حل نہیں ہوتی ہے، تو آپ “فیڈرل انشورنس محتسب” یا “آفیشل کوآرڈینیٹر، سمال ڈسپیوٹ ریزولوشن کمیٹی” سے رابطہ کر سکتے ہیں۔