جنرل کلیم پروسیجر

دعویٰ کا طریقہ کار: IGI جنرل انشورنس میں ہم دعوے کو اپنی آخری مصنوعات سمجھتے ہیں اور اپنے کلائنٹس کو آسان اور بروقت سروس فراہم کرنے کی بہترین کوشش کرتے ہیں۔ درج ذیل طریقہ کار کو سمجھنا اور اس پر عمل کرنا آپ کی مدد سے دعوے کے فوری اور منصفانہ تصفیے میں مدد کرے گا۔

ہمیں مطلع کریں: مخصوص پالیسی کے تحت نقصان یا نقصان کے نتیجے میں ہونے والے واقعے کی اطلاع کمپنی کو بغیر کسی تاخیر کے دی جائے گی۔ اپنی پالیسی اور/یا بیمہ کا سرٹیفکیٹ ہاتھ میں رکھیں اور ان کا نمبر، نقصان کا مقام، نقصان کی قسم اور متعلقہ شخص کے رابطہ نمبروں کا مشورہ دیں۔
نقصان کو ایڈجسٹ کرنے والے کی تقرری: کمپنی نقصان کی شدت پر منحصر ہے، مخصوص پالیسی اور توثیق کی شرائط، اخراج اور شرائط کے مطابق نقصان کا معائنہ کرنے اور اسے ایڈجسٹ کرنے کے لیے ایس ای سی پی کے مصدقہ نقصان ایڈجسٹر کا تقرر کرے گی۔
معلومات فراہم کریں:براہ کرم تمام مطلوبہ دستاویزات فراہم کریں، کلیم فارم پر صحیح طریقے سے دستخط کریں اور پُر کریں اور کسی بھی دوسری معلومات (معلومات) کے لیے نقصان ایڈجسٹر کے ساتھ تعاون کریں جس کی کمپنی یا نقصان ایڈجسٹر کو ضرورت ہو سکتی ہے۔ اس سے دعویٰ کے فوری حل میں مدد ملے گی۔
تصفیہ اور قبولیت: نقصان کا اندازہ لگانے کے بعد سروے کنندہ آپ کے معاہدے کے ساتھ ایک قبولیت خط کے ذریعے دعویٰ طے کرے گا، جس کے بعد تمام مطلوبہ دستاویزات کے ساتھ سروے رپورٹ نقصان ایڈجسٹ کرنے والوں کی طرف سے جاری کی جائے گی جس میں قابل ادائیگی رقم کو فرسودگی اور/یا پر مناسب غور کے ساتھ مشورہ دیا جائے گا۔ انشورنس کے تحت اگر قابل اطلاق ہو.
دعوے کی ادائیگی: دعوے کی ادائیگی ایک کراس چیک/آن لائن ٹرانسفر کے ذریعے بیمہ شدہ کے نام یا مشترکہ ناموں پر کی جاتی ہے جہاں بینک یا کوئی دوسری قرض دینے والی ایجنسی ملوث ہے۔
موٹر کلیمز کی ادائیگی عام طور پر ورکشاپس کو براہ راست کی جاتی ہے۔

متنازعہ دعوے: ہر فرد کے دعوے کو خوش اسلوبی سے طے کرنا ہماری انتہائی خواہش ہے تاہم، بعض اوقات، ذمہ داری یا دعوے کی رقم کے معاملے پر کچھ تنازعہ ہو سکتا ہے۔ اگر آپ مطمئن نہیں ہیں تو براہ کرم شکایت سیکشن کے مطابق مزید کارروائی کریں۔
اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اپنی پالیسی دستاویز کا مطالعہ کریں کہ آپ جس نقصان کی اطلاع دینے جا رہے ہیں وہ پالیسی کے تحت ہے۔ شک کی صورت میں کمپنی سے رابطہ کریں۔

اپنا دعویٰ درج کرانے کے لیے براہ کرم IGI جنرل انشورنس آفس کو کال کریں۔

پیر سے جمعہ (9:00 AM تا 5:30 PM)
جمعہ (9:00 AM تا 6:00 PM) سوائے عام تعطیلات کے۔
موٹر کلیمز کی اطلاع اور سوالات کے لیے:
لاہور: 042-111-308-308
کراچی: 021-111-567-567 یا 021-111-308-308
اسلام آباد: 051-111-308-308
صحت سے متعلق سوالات اور منظوریوں کے لیے: 042-345-03333
غیر صحت/غیر موٹر کلیمز کے لیے:
کراچی: 021-111-308-308
لاہور: 042-111-308-308
اسلام آباد: 051-111-308-308

کورئیر کے ذریعے دستاویزات جمع کرانے کے لیے:

ہیڈ آفس اور کراچی برانچ کے لیے:
آئی جی آئی جنرل انشورنس لمیٹڈ
ہیڈ آفس اور کراچی برانچ
سوٹ نمبر 701-711 ساتویں منزل، دی فورم، جی-20 بلاک 9 خیبر جامع کلفٹن – کراچی پاکستان
UAN # 92-21-111-308-308

لاہور کے لیے:
آئی جی آئی جنرل انشورنس لمیٹڈ
کارپوریٹ آفس اور لاہور برانچ
5 ایف سی سی سید مراتیب علی روڈ، گلبرگ II، لاہور
UAN # 92-42-111-308-308

اسلام آباد کے لیے:
آئی جی آئی جنرل انشورنس لمیٹڈ
اسلام آباد برانچ
تیسری منزل، کامران سینٹر، بلیو ایریا، اسلام آباد
UAN # 92-51-111-308-308

آن لائن دعوی کی اطلاع فائل کرنے کے لیے براہ کرم یہاں کلک کریں report.claims@igi.com.pk پر ای میل بھیجیں